sobota, 18 lipca 2015

Pierwszy tysiąc.

Witam.

Dziś nastał ten cudowny moment gdy liczba odwiedzających mojego bloga przekroczyła tysiąc wyświetleń. Do osiągnięcia tego wyniku wystarczyło zaledwie 20 dni i 12 postów. Bardzo się cieszę, że tak licznie odwiedzacie mojego bloga. Dziękuję wam za to bardzo serdecznie. Mam nadzieję, że z czasem wyświetleń będzie coraz, coraz więcej, a kolejny jubileusz z okazji pięciu tysięcy wyświetleń będzie wkrótce. Z tej okazji chciałbym przedstawić kilka statystyk dotyczących mojej działalności w sieci:
Cieszy mnie to, że mojego bloga przeglądają nie tylko Polacy, jak widać poniżej.
Blog:
WpisLiczba wyświetleń
Polska
802
Stany Zjednoczone
118
Niemcy
50
Szwajcaria
10
Rosja
5
Jersey
4
Rumunia
4
Wielka Brytania
3
Hiszpania
2
Francja
2

 Kanał YouTube:
185 wyświetleń
10 subskrypcji
8 filmów
FanPage:
37 polubień  
Twitter:
1 osoba obserwuje
I to by było na tyle z statystyk. Dziękuję, że jesteście. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz