czwartek, 30 lipca 2015

Marvel 500 booster

Witam.
Czekając na autografy dziś na blogu przedstawię wam nową serię figurek kolekcjonerskich Marvel 500 firmy Hasbro. Zakupiłem jedną saszetkę, jest to seria 1 w skład której wchodzą 24 różne figurki. Jedna losowa figurka w każdej saszetce. Cena to 12 zł a figurka ma około 5 cm wysokości. W środku znajdowała się również karta z listą wszystkich figurek z tej serii. Ja trafiłem Kapitana Amerykę (filmik z otwierania saszetki i zdjęcie figurki poniżej). Niestety tak naprawdę różnych figurek jest 14 a pozostałe 8 to są różne warianty pomalowania danej postaci. Co ogólnie mi się bardzo nie podoba. Umiejętne zawyżenie liczby figurek, ale mnie odstraszyło tak bardziej, że ja kolejnej saszetki w cenie 12 zł na pewno nie kupię.
Kapitan Ameryka
Jak widać moja figurka jest cała niebieska, poza biała tarczą i srebrną gwiazdą. W serii 1 pojawia się jeszcze Kapitan Ameryka cały pomalowany odpowiednimi kolorami. Niestety ja trafiłem na takiego. Figurka się ładnie prezentuje, jest dość szczegółowo odwzorowana. Ciekawa poza (tamta druga figurka też ma taką pozę), co jest dla mnie kolejnym powodem żeby zrezygnować z tej serii.
Filmik z otwierania saszetki:
 

1 komentarz: