poniedziałek, 13 lipca 2015

1-2. DC War of Light booster*2

Witam.
Nareszcie nastał dzień w którym zacznę wam prezentować swoją kolekcje figurek Heroclix. O tym "czym to jest, z czym to się je" pisałem post wcześniej. Dziś zaprezentuję wam pierwsze dwie figurki, jakie wpadły w moje łapska. Są to figurki z serii DC War of Light, dodatek Lantern Corps Light Constructs.W saszetce znajduje się 1 z 60 różnych figurek. Niestety nie trafiłem, tak jak się spodziewałem, jakiejś ciekawej figurki Zielonej Latarni czy Sinestro, okazało się, że ten dodatek zawiera jedynie konstrukty, które są dodatkowym wyposażeniem Korpusu Latarni. Te konstrukty odzwierciedlają najróżniejsze przedmioty, jakie posiadacz pierścienia danego koloru jest w stanie wytworzyć. Tak więc Zielone Latarnie mają zielone pierścienie i wytwarzają zielone konstrukty, żółte- żółte, pomarańczowe- pomarańczowe itd.

Mallet
 Figurka przedstawia młot wytworzony przez postać z Korpusu Pomarańczowych Latarni.
Nazwa serii: DC
Nazwa rozszerzenia: War of Light, Constructs
Numer figurki: R202.03
Częstotliwość wypadania: Common
Wartość punktowa: 4
Stop Sign
Figurka przedstawia znak stop wytworzony przez postać z Korpusu Czarnych Latarni. Ciekawostką dotyczącej tej figurki, jaką zauważyłem jest to, że numer na karcie ma R208.13 a na podstawce R108.13.
Nazwa serii: DC
Nazwa rozszerzenia: War of Light, Constructs
Numer figurki: R208.13
Częstotliwość wypadania: Common
Wartość punktowa: 8

Filmik z otwierania zestawów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz