poniedziałek, 20 lipca 2015

9. DJ Antoine

Witam.
Czekając dwa tygodnie na jakąkolwiek przesyłkę, doczekałem się kolejnego listu z Szwajcarii. Jak widać, państwo to i jego znane postaci, kluby (FC Basel prezentowałem wcześniej na blogu), są skore do wysyłania swoich autografów, za co jestem im bardzo wdzięczny. Przesyłka oczarowała mnie swoją kopertą, co zobaczyć można na filmiku, a jest ona od DJ Antoine, prawdziwe imię i nazwisko Antoine Konrad. Urodził się 23 czerwca 1975 roku w Szwajcarii. Znany na całym świecie DJ i producent muzyki house i elektro. Jego kariera zaczęła się w 1995 roku od założenia swojego własnego klubu. Obecnie jest zapraszany do najlepszych dyskotek w Stanach Zjednoczonych, Azji i Europie. Jego dorobek artystyczny to ponad 50 wydanych płyt.
Spis wszystkich moich autografów znajdziecie w zakładce Lista autografów każdy wymieniony tam autograf po kliknięciu na niego przekierowuje na posta, w którym jest opisany.
Filmik z otwierania przesyłki:
Autentyczny: tak
Dedykacja: nie
Czas wyczekiwania: 1 miesiąc
Jak zdobyłem: e-mail
Autentyczny: tak
Dedykacja: nie
Czas wyczekiwania: 6 dni
Jak zdobyłem:e-mail. - See more at: http://fingerkolekcje.blogspot.com/2015/07/3-7-fc-basel.html#sthash.8cDq2eBr.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz