czwartek, 4 stycznia 2018

Nowy Rok 2018

Witam.
Rok się skończył z wielkim hukiem, więc pora na małe podsumowanie moich parunastu miesięcy aktywności w necie.
Zacznę od bloga. Łącznie opublikowałem 76 postów a Wy odwiedzaliście mnie 29091 razy, co jest dla mnie astronomiczną liczbą:)

Kanał YouTube subskrybuje aż 146 osób, filmy wyświetlono 21633 razy. Łącznie zamieściłem 90 filmów
Fan-page polubiło 547 osób, jak będzie 750 zorganizuję jakiś fajny konkurs, więc zachęcajcie znajomych do polubienia:) Bardzo proszę:)

Tweeter tutaj jest najgorzej pojawiło się już ponad 190 wiadomości a tylko 4 osoby obserwują. Oj ale jesteście:P

Dziękuję wam za ten rok, mam nadzieję, że nowy będzie jeszcze lepszy i że nie braknie mi motywacji, dzięki wam, bo niestety czasem jest z chęciami słabiutko. Życzę wam jeszcze raz samych sukcesów w Nowym Roku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz