wtorek, 29 września 2015

4. Promocja na gadżety z Star Wars

Witam.
Premiera VII części Gwiezdnych Wojen zbliża się wielkimi krokami. W mediach aż huczy od nowinek i doniesień jak genialnym filmem okaże się ta część zatytułowana Przebudzenie Mocy. Staram się unikać wszelakich zwiastunów, żeby bez wcześniejszych oczekiwań iść na spokojnie na seans. Jednak nie mogłem ominąć promocji w sklepie Alma zatytułowanej "Kosmiczna Promocja".  Na stoiskach możemy znaleźć wiele filmowych gadżetów: elektroniczne miecze świetlne, maski, T-shirty, chipsy z nieśmiertelnikami, figurki, książki, saszetki z mini pojazdami a nawet ciasteczka z gwiezdnych wojen.Promocja trwa do 7 października.
Moją uwagę przykuły szczególnie przepiękne szklanki w cenie 3.99 zł za sztukę. Nadruki na nich wydają się naprawdę solidnie wykonane, cechują się żywą barwą kolorów, a samo szkło jest grube dzięki czemu nie mamy obawy, że szklanka pęknie przy samym transporcie. Ja skusiłem się na 4 takie cudeńka, dwie czarne i dwie białe. Zresztą co tu dużo pisać, zobaczcie sami myślę, że sam Jabba Hutt pozazdrościł by nam tych szklanek.   




2 komentarze:

  1. Ja jestem przekonana, ze każdy gadżet również nadaje się do tego aby był prezentem. Dlatego ja również moim dziadkom bez chwili zastanowienia zamawiam fajne prezenty w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow i jestem zdania, że jest to świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja jeszcze takich rzeczy nigdy nie miałem i muszę dodać, że bardzo ważną kwestią dla mnie jest to aby posiadać sprawdzone gadżety reklamowe. Jak najbardziej breloki z grawerem https://mediadesign.pl/breloki-reklamowe są bardzo fajną opcją dla każdego.

    OdpowiedzUsuń