wtorek, 15 września 2015

18. Artur Kielak

Witam.
Wiele przesyłek nagromadziło się ostatnim czasem do mojej kolekcji, ale dziś i w kolejnym poście zaprezentuję wam autografy które zdobyłem osobiście. 12 i 13 września w Mielcu odbyły się Pierwsze Podkarpackie Pokazy Lotnicze i miałem przyjemność być na tym wydarzeniu. Pokazy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Wszędzie były tak ogromne kolejki, że trzeba było bardzo długo stać i czekać, a w między czasie podziwiać akrobacje lotnicze najlepszych pilotów i skoczków spadochronowych, a wśród nich Mistrza Polski w akrobacji samolotowej Artura Kielaka. Którego autograf udało mi się zdobyć.
Artur urodził  się 26 lipca 1978 roku w Warszawie, polski pilot samolotowy, szybowcowy, śmigłowcowy i komunikacyjny, a także skoczek spadochronowy. Pilot wyczynowych samolotów akrobacyjnych, założyciel Extreme Unlimited Aerobatic Team. Człowiek czyniący cuda w przestrzeni powietrznej. Jego występy ogląda się z zapartym tchem, a są takie momenty gdzie człowiek myśli, że coś się popsuło w jego samolocie i zaraz uderzy w ziemię.
 Filmik z prezentacji autografu:
Autentyczny: tak
Dedykacja: tak
Jak zdobyłem: osobiście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz