czwartek, 1 października 2015

Otwieramy saszetki z kartami piłkarzy 7* Fifa 365

Witam.
Ostatnio pokazywałem otwieranie Mega Zestawu Startowego Fifa 365, dziś pora zaprezentować co mi się trafiło w tych 7 saszetkach. Uważam, że miałem spore szczęście i zdobyłem bardzo ciekawe karty. W ogóle ta seria mi się bardzo spodobała pomimo iż byłem nastawiony do niej sceptycznie. Poniżej przedstawię zdjęcia, każdego rodzaju karty jaki mi się trafił. Oraz z przyczyn technicznych zamiast jednego filmiku są dwa. Niestety w saszetkach nie trafiła mi się żadna Legenda ani karta z nadrukiem autografu.
Team Mate:
International Stars
 
Team Logos
 Goal Machines
Key Players
 One To Watch
 International Rising Stars
Fans Favourittes
 Dynamos
Game Changer
 Inventiveness
 Filmiki z otwierania saszetek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz