czwartek, 16 lipca 2015

1. Świat promocji: Lego i nie tylko

Witam.
Pierwszy dzień urlopu zaczął się bardzo pracowicie. Po spotkaniu z Marcinem Gortatem i zdobyciu autografu(o tym wkrótce na blogu...), postanowiłem sprawdzić, co nowego w sklepach. Jak się okazało, jest tak wiele promocji, że znów się sprawdza powiedzenie "lepiej nigdzie nie wychodzić, bo promocje kuszą". Mnie oczywiście skusiły, chociaż gdyby nie silna wola, portfel ucierpiał by jeszcze bardziej. Natchniony tymi przecenami postanowiłem założyć temat, w którym będę co jakiś czas pisał o ciekawych promocjach w sklepach zarówno stacjonarnych jak i internetowych.
Najwięcej promocji wartych uwagi (moim kolekcjonerskim zdaniem), było w Tesco. Więc na tym sklepie się dziś skoncentruję.

Tesco:
W sklepie aż roi się od promocji, na największą uwagę zasługują przecenione zestawy Lego:
 
LEGO Star Wars - Twin-pod Cloud Car&Bespin 9678
75 elementów
27.50zł

LEGO CHIMA 70143 Machina Sir Fangara
 415 elementów
125.99zł
Zestawy Lego Speed po 30 zł i wiele więcej ale już nie pamiętam.

Są również różnego rodzaju książki po 6.99 zł- biografie, encyklopedie, kryminały fantasy. Mnóstwo różnych tytułów.

Komiksy GIGANTPoleca z Kaczora Donalda.

Te dwa tytuły zakupiłem ale jest ich znacznie więcej, każdy po 7.99zł

Są też filmy po 9.99zł dość ciekawe tytuły i zabawki przecenione z Żółwi Ninja. Jest tego naprawdę wiele. Portfel po wejściu do tego sklepu musi ucierpieć.

Kwant:
Przechodząc obok tego sklepu zauważyłem na ladzie nieznane mi dotąd saszetki z Marvel 500
Oczywiście jedną zakupiłem. Ale o tym będzie kiedyś na blogu, jak nagram filmik z otwierania tej saszetki i jej zawartości.

To by było na tyle, oczywiście jest wiele różnych promocji ja wymieniam te co mi się rzuciły w oczy.
Mam nadzieję, że dzięki mnie też komuś uszczupli się portfel. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz