środa, 19 sierpnia 2015

Wprowadzenie do kart piłkarzy

Witam.
Tak jak obiecałem kilka najbliższych postów będzie poświęcone mojej kolekcji kart piłkarzy. (W tym czasie mam nadzieję uzbiera się dużo autografów do zaprezentowania).
Wszystkie karty z wizerunkami piłkarzy wyprodukowane są przez firmę Panini, seria Panini Adrenalyn XL Trading Card Game i pochodzą z różnych wydań np: Droga do Euro 2016, Liga Mistrzów 2014/2015, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce 2012, Ekstraklasa 2013/2014 i wiele, wiele więcej. Na każde rozgrywki sezonowe, pucharowe i wydarzenia piłkarskie jak Mistrzostwa Świata i Europy emitowana jest nowa seria kart. Karty sprzedawane są w saszetkach po 6 kart w jednej. Każda karta ma swoją unikatowość są karty zarówno częste jak i bardzo rzadkie. To od Twojego szczęścia zależy co trafisz w danej saszetce.
Na blogu będę prezentował dwa tematy poświęcone tejże kolekcji. W jednym będę pokazywał otwieranie nowo zakupionych saszetek a w drugim układanie kart do folii.

Unboxing kart piłkarzy
W tych postach będę prezentował filmik z otwierania saszetek, oraz zdjęcia, jeśli trafi się coś unikatowego.
Układanie kart piłkarzy
W tych postach będą zamieszczane filmiki z układania kart do segregatora (pierwsze filmy zaprezentują już ułożone karty). Mój sposób układania jest zupełnie inny niż proponuje nam Panini, mam nadzieję, że uda mi się w skrócie go objaśnić. Otóż układam zawodników, każdy w osobnej folii, alfabetycznie według narodowości. Więc najpierw są wszystkie godła flagi reprezentacji potem zawodnicy a na końcu kluby. Jeśli mam dwie różne karty tego samego zawodnika to układam je według kolejności w jakim klubie lub reprezentacji jest przedstawiony na obrazku. Gdy będę posiadał 3 karty tego samego piłkarza pojawi się w poście zdjęcie tych kart.
Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić jak będzie to wyglądało.

Pojawi się też nowa strona z kompletną listą kart. Jak więc widzicie seria kart nie ma dla mnie znaczenia, ciągle pojawiają się nowe wydania więc chciałem to jakoś urozmaicić. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz