czwartek, 13 sierpnia 2015

13. Ewa Wachowicz

Witam.
Wspominałem ostatnio, że dotarły do mnie 2 przesyłki. Wcześniejszą mieliście przyjemność zobaczyć, pora na kolejną. Jest to już drugi mój autograf od osoby związanej z gotowaniem - Ewy Wachowicz. Urodzona 19 października 1970 roku w Gorlicach, w 1992 roku zdobyła tytuł Miss Polonia a tego samego roku tytuł 3 wicemiss w konkursie Miss Świata. Od wielu lat związana z telewizją Polsat w 2007 roku zaczęła produkować program Ewa Gotuje. W 2013 roku została jedną z jury programu Top Chef razem z prezentowanym już kiedyś Wojciechem Modestem Amaro  . Jej wizerunek oraz nadrukowany autograf można spotkać na wielu produktach spożywczych gdzie widnieje napis "Dobry wybór. Polecam Ewa Wachowicz".
Po tym poście zrobimy przerwę z autografami, do momentu aż mi się jakieś pojawią, a wystartujemy z zupełnie nowym tematem. Mam nadzieję, że się wam spodoba.
Filmik z otwierania przesyłki:
 
Autentyczny: tak
Dedykacja: nie
Czas wyczekiwania: 10 dni
Jak zdobyłem: listownie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz