sobota, 28 listopada 2015

43. Cristiano Ronaldo

Witam.
Dziś zaprezentuję wam mega przesyłkę z klubu Real Madryt. Wiele osób pisze, że Real w ogóle nie odpisuje na prośby, ja zaryzykowałem i to co otrzymałem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Zresztą zobaczcie sami( ze względu na ogromną wartość przesyłki powstaną o niej dwa osobne posty), ale najpierw kilka słów o Realu.
Real Madryt- hiszpański klub sportowy powstał w 1902 roku, jedna z najbardziej utytułowanych drużyn na świecie. Nie będę wymieniał wszystkich ich sukcesów bo jest tego tak wiele. W drużynie Ralu zagrało jak do tej pory 4 polaków (licząc z drużynami rezerw).

A autograf jaki znalazł się w przesyłce jest od samego Cristiano Ronaldo. Nikomu nie trzeba przedstawiać tej postaci więc nawet nie będę opisywał tego znakomitego portugalskiego piłkarza. Zobaczcie tylko ten podpis z imienną dedykacją bo ja się do tej pory nacieszyć nie mogę.
Filmik z otwierania przesyłki:
Autentyczny: tak
Dedykacja: tak
Czas wyczekiwania: 24 dni
Jak zdobyłem: listownie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz